جنگل زنده هارمونی. با الهام از طبیعت و سیستم عامل "Harmony" هوآوی، هندسه فروشگاه پرچمدار دو طبقه Huawei Taikoo Li مبتنی بر اشکال بیوفیلیک است که به طور یکپارچه از بیرون به داخل تغییر می کند.
در سرتاسر نمای بیرونی و داخلی فروشگاه، مواد با کارایی بالا، تایید شده و بازیافتی برای کاهش آسیب های زیست محیطی و حفظ طول عمر ساختمان استفاده می شود، در حالی که سیستم های پیش ساخته جداشدنی بر روی کف و سقف اعمال می شود. سیستم های تهویه پیشرفته و نظارت بر زمان واقعی در سراسر فروشگاه استفاده می شود تا از کیفیت بالای هوای داخلی اطمینان حاصل شود و فضای سبز برای ایجاد یک محیط دلپذیر برای مشتریان و بازدیدکنندگان به طور یکسان ایجاد شود.
این طرح با ارجاع به پویایی بازگشتی رشد در ساختارهای طبیعی، الگوریتمی را منعکس میکند که بازتاب فناوری کدهای قطبی هواوی است. در سرتاسر نما، ویژگیهای گلبرگ مانند در مراحل مختلف رشد ظاهر میشوند که در مقیاس و چرخش تغییر میکنند تا یک سیستم هندسی یکپارچه را تشکیل دهند که نام تجاری را با طبیعت و فناوری ترکیب میکند.
نمای برگشتی گلبرگ. نمای اصلی فروشگاه پرچمدار دروازه ای نمادین به Taikoo Li، Qiantan را تشکیل می دهد. در کنار انتخاب رنگ و متریال، ترکیب آشکار شده هویتی متمایز و ژست خوشامدگویی به بازدیدکنندگان ایجاد می کند.
ساقههای گلبرگها لایههای ساختاری لعاب را پنهان میکنند تا جلوی شیشهای بدون قاب را تشکیل دهند که دید را به حداکثر میرساند و نور طبیعی را قادر میسازد تا در اعماق فروشگاه جاری شود. در شب، عناصر روشنایی که در لبههای گلبرگ تعبیه شدهاند، درخشش ملایمی را در سراسر نما ایجاد میکنند و نمای جلو را فعال میکنند.
نمای جنوبی از یک سطح شیشه ای مواج از کف تا سقف تشکیل شده است که مرز بین فضای داخلی فروشگاه و فضای عمومی بیرون را محو می کند. عناصر نشیمن و فضای سبز قرار گرفته در ویترین شیشه ای پر پیچ و خم مغازه، بیشتر در داخل و خارج ادغام می شوند.
داخلی. یکی از ویژگیهای کلیدی،«درخت هماهنگی» مارپیچی، زیبایی نمای بیرونی را به فروشگاه ادامه میدهد. همچنین از بیرون قابل مشاهده است، این عنصر قسمت ورودی اصلی را لنگر میاندازد و به عنوان یک تولیدکننده ترافیک از داخل و خارج عمل میکند. علاوه بر این، گردش عمودی را با هدایت ترافیک پیاده به راه پله از دهلیز اصلی به طبقه دوم امکان پذیر می کند. این ویژگی درختی همچنین برای تسهیل تجربههای تعاملی از طریق AR طراحی شده است: بازدیدکنندگان میتوانند از طریق بینایی،صدا و بویایی تجربه حسی از طبیعت داشته باشند.
فضای داخلی فروشگاه با گردش مایع و پالت رنگی از رنگ های گرم و خالص مشخص می شود. این پالت برای یکسان کردن فضاها، با سقفها و کفهای عاج و ستونهایی که با چوب و GRC پوشانده شدهاند، به کار گرفته شد. میزهای نمایش کالا نیز از چوب ساخته شده و در سراسر فروشگاه با مبلمان رنگی مکمل همراه شده است.
علاوه بر راههای نمایش محصولات کلیدی واقع در مرکز، دو نوع مختلف منطقه تجربی بهطور روان در سراسر فروشگاه دو طبقه در هم تنیده شدهاند. مناطق «تجربه امضا» نمایشگاهها و خدمات برجستهای را ارائه میکنند، در حالی که پنج منطقه «تجربه کامل سناریو مصرفکننده» تعامل با محصولات هوآوی - که از ساعتهای هوشمند گرفته تا ماشینهای هوشمند را شامل میشود- را امکانپذیر میسازد و مردم را تشویق میکند تا به طور کامل تجربه کنند که چگونه اتصال به طور یکپارچه هوش مصنوعی را با هم ادغام میکند. هر جنبه ای از زندگی روزمره آنها.
یک فضای اجتماعی چند منظوره. فروشگاه پرچمدار جدید شانگهای به عنوان یک رابط کاربر محور منعطف طراحی شده است که تجربیات هیجان انگیز و چند وجهی را در اختیار مشتریان هوآوی قرار می دهد. این شرکت فناوری پیشگام را قادر می سازد تا نیازها و عادات فعلی و آینده مشتریان خود را شناسایی و آزمایش کند و جامعه خود را در فروشگاه ایجاد کند.
هر دو طبقه دارای فضاهایی برای تجمع، استراحت و اشتراک گذاری هستند. منطقه انجمن HUAWEI برای همه بازدیدکنندگان باز است و بسته به رویدادها می توان آن را به صورت انعطاف پذیر پیکربندی کرد. در اینجا بازدیدکنندگان می توانند در سخنرانی های عمومی، فعالیت های فرهنگی و کلاس های تناسب اندام و سلامت هوآوی شرکت کنند.
یک کافه روبروی محل سخنرانی و رویداد قرار دارد، جایی که مشتریان می توانند در انتظار خدمات پس از فروش استراحت کنند. علاوه بر این، یک منطقه "در زندگی واقعی" برای فراهم کردن فضایی برای کار و فعالیت های اوقات فراغت خدمت می کند.
گالری برند و دیوار برند در ورودی جنوبی یک رابط بین برند و مصرف کنندگان ایجاد می کند. در اینجا، تاریخچه در حال تحول و نقاط عطف برند هوآوی به یادگار گذاشته میشود و فضای جدید دیگری فراهم میشود.
.
دیدگاه خود را بنویسید