توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. تجربه برند Moniker از نیاز انسان به بیان فردیت الهام گرفته شده است و دارای پنج ویژگی متمایز شخصیتی است که تحت تأثیر موزه های نمادین قرن 19 و 20 است. این جهان جسورانه و بازیگوش بیانگر نگرش مد، کاوش و سرگرمی است. از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا سبک‌ها و راه‌های جدیدی را برای بیان خود از طریق لباس‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت با دقت انتخاب شده کشف کنند. مونیکر با قرار دادن لایه‌هایی از ارجاعات و فضاهای فرهنگی، کسانی را برجسته می‌کند که جرات دارند برجسته شوند و فردیت خود را به نمایش بگذارند.

در مجاورت میدان Valkyrien در کنار خیابان شلوغ خرید در اسلو، Bogstadveien، Moniker درهای خود را به روی عموم در 23 آوریل 2020 گشود. افتتاحیه نشان دهنده یک حرکت جسورانه است که نشان دهنده این باور است که مصرف کنندگان هنوز از هنر لذت می برند. سرگردانی در یک جهان بصری جذاب در جستجوی آن آیتم کامل و شگفت‌انگیز که می‌تواند ظاهر آن‌ها را کامل کند.

به دنبال مفهوم برند، فروشگاه فیزیکی Moniker به پنج منطقه تقسیم می‌شود که هر کدام با بیان بصری منحصربه‌فرد خود الهام گرفته از ویژگی‌های شخصیتی شخصیتی است که نشان می‌دهد، خواه متمایز، جاه‌طلب، حساس، عجیب و غریب، کنجکاو یا جسور. این مناطق فضاهای منزوی و سرگرم کننده ای را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا از آن لذت ببرند و بازدید از Moniker را بیش از یک معامله ساده، بلکه تجربه ای غوطه ور در مقابله با مد سریع و استانداردسازی و قابل پیش بینی بودن فروشگاه های بزرگ سنتی است.

لوگوی Moniker با الهام از سبک های متمایز برند Moniker شامل پنج نوع تایپوگرافی از نام Moniker است. این لوگو که از همان شبکه تایپوگرافی یا "اسکلت تایپوگرافی" گرفته شده است، به عبارات چاپی متمایز تبدیل می شود که بازتاب طراحی داخلی آفتاب پرست مانند خانه برند Moniker است.

خانه برند Moniker از طریق رویکرد بین رشته ای و جامع خود به برندسازی، طراحی گرافیک و طراحی داخلی، قصد دارد به نماد جدیدی از صحنه خانه برند نروژی و اسکاندیناوی تبدیل شود، نمادی با شخصیت و نام متمایز خود. Moniker با همکاری نزدیک Anett Ringstad Jalland و Jørgen Jalland، صاحبان سابق شعبه نروژی Ganni توسعه یافته است.